31 mai 2012

Descarca cartea "Coliba unchiului Tom" de Beecher Stowe


Fragment: În înserarea unei reci zile de februarie, doi bărbaţi stăteau în faţa unei sticle cu rachiu, în sufrageria frumos mobilată a casei din P..., din Kentucky. Erau singuri; scaunele foarte apropiate, iar cei doi păreau că discută o chestiune de mare importanţă.
— Iată cum înţeleg să aranjez afacerea, spuse domnul Shelby.
— În felul acesta, nu pot, domnule Shelby; zău nu pot! reluă celălalt, ridicând paharul plin, în lumină.
— Cu toate acestea Haley, Tom este extraordinar! Pe cuvântul meu, îşi merită preţul: un om cinstit, ordonat, capabil, şi care îmi conduce ferma ca nimeni altul.
— Cinstit! Vrei să spui cinstit atât cât poate fi un negru, zise Haley, umplându-şi paharul cu rachiu.
— Nu, vreau să spun: cu adevărat cinstit, ordonat şi muncitor. I-am încredinţat de mult, tot ce am: banii, casa, vitele; îl las liber să circule prin tot ţinutul; mereu şi pretutindeni mi-a fost cinstit şi credincios. Trebuie s-o mărturisesc, că mi-e foarte greu sa mă despart de dânsul.
— Ei, haide, Haley, în felul ăsta suntem chit... Să batem palma, dacă ai un pic de conştiinţă.

Descarca cartea "Coliba unchiului Tom" de Beecher Stowe





Pagina noastra Facebook

DISCLAIMER! TOATE materialele de pe Cărți Gratuit sunt materiale GRATUITE adunate/stranse de pe internet. În nici un caz hostate sau încărcate de către membrii acestui blog. Echipa Cărți Gratuit nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale.

IN CAZUL IN CARE EXISTA MATERIALE CARE INCALCA DREPTURILE DE AUTOR VA RUGAM SA NE ANUNTATI PRINTR-UN E-MAIL COMPLETIND FORMULARUL DE PE ACEASTA PAGINA IAR ACESTEA VOR FI STERSE DEFINITIV DE PE BLOG.

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

 

Citeste carti online gratuit. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol/ Poze Frumoase / Jocuri Taxi